woensdag 8 oktober 2008

SOLO!

JAA het is zover! Dinsdag 7 oktober ben ik alleen de lucht ingegaan! Wat een mooi gevoel, niemand naast je zitten, alles hangt van jou af! Nou, ik heb niet zoveel zin om te typen, morgen mag ik alleen naar een ander vliegveld vliegen.... Ik laat de foto's wel spreken.
daar wordt ik dan afgetekend

Laatste aanwijzing
checklistje erbij...
...en gaan met die banaan
even taxien
en dan de lucht in!
terugkomst

blijdschap

en dan zit het erop!
Dan mag de das eraf...

...en mogen de duimpjes omhoog

en nu?

Omdat het toeval wou, gingen deze twee mannen tegelijk solo...

...dus gaan ze ook maar tegelijk zwemmen!


Nou dit was het dan, de eerste mijlpaal is binnen, en wat voor een! Op naar de volgende!

Groeten uit een nat uniform.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig Maarten, hartstikke goed dat vliegen. En wat leuk dat je er foto's van hebt. Nu kunnen wij er ook van genieten. We leven echt met je mee.Ik kan me voorstellen dat je nu een beetje in een euforische stemming bent. Hier heb je toch al die tijd van gedroomd, nietwaar?
Nu kun je je feestvreugde delen met je moeder en je zus. Dat is toch heel bijzonder. Wij houden ons langs deze weg op de hoogte en binnenkort reageren wij weer.

Groet,

Gerard en Bart

Anoniem zei

Ha Maarten,

Gefeliciteerd met je eerste echte luchtdoop! Ik heb mama en Caroline gestuurd om met jou te feesten. Geniet ervan (daar gaat je goede leven ....) en doe ze de groeten!

Hartelijke groeten van Jeannine

Anoniem zei

SUPER!!!
Wat lijkt me dat een heerlijk gevoel.En ook nog met zo'n stralende hemel.De duik erna lijkt me ook zalig.Zeker in de captain's outfit...
Ik ben echt trots op mijn neef.
Groetjes,
Lily

Unknown zei

H Maarten,



Skitterende foto's van die solo. Ook leuk om te zien hoe jij er zo vakkundig ingemonteerd bent. Of heb je echt gevlogen? In dat geval:Chapeau, jongen!

Ik neem aan dat je over enige tijd ook zelf terug komt vliegen.

Veul plezier, neef en nee het ervan.

Groeten,

Paul

Anoniem zei

(ollie)

he maarten

gelukkig bn je nog veilig geland na het vliegen grappige foto's trouwens vooral die met het pak in het zwembad en die van blijdschap.Het allermooiste is je natuurlijk in de lucht te zien
spreek je wel weer op msn he;)

groetjes
ollie

Anoniem zei

Helaas waren we net te laat om je voor het eerst solo te zien vliegen maar de foto's spreken voor zich. Het lijkt wel alsof ons bezoek je van het vliegen heeft afgehouden maar wij weten wel beter. Ook daar kan het soms en meestal dus op de verkeerde momenten hard waaien. Gelukkig heb je de schade inmiddels ingehaald.
Groetjes