maandag 6 oktober 2008

update

na weer een tijdje dacht ik dat het weer eens tijd was om deze blog eens te updaten. Woensdag dus had ik mn eerste check, die ging rampzalig. Voor het eerst in tijden moest ik een keer smiddags vliegen, met alle turbulentie van dien. Nou goed het een na het ander ging fout en toen had ik er zelf ook geen zin meer in. Dat werden dus dx-en, extra beurtjes om je bij te spijkeren. Die gingen gewoon weer goed en dus was het vandaag tijd om weer eens die check te doen en deze keer met succes! Nou is het dus morgen (als het rooster dat toelaat) zover! Mijn eerste solo! Ik heb er heel veel zin in! Natuurlijk zal ik dan ook hier berichten hoe het me vergaan is.

Vandaag is het ook de dag dat de nieuwe klas in amerika aankomt, dat betekend dus dat alle vliegtuigen nog zwaarder bezet zullen worden, we zullen wel zien hoe dat gaat worden...
Verder komen mama en caroline morgen, en daar heb ik natuurlijk heel veel zin in, dan kunnen ze net niet mn solo zien, maar dat mag de pret niet drukken.

Sorry dat ik niet zo in een schrijverige bui ben, ik ben nu vooral blij en heb zin in morgen, misschien dat ik er dan een langer verhaal uit kan persen.

op naar het zwembad!

groeten vanuit de states

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Maarten,

Hopelijk nog steeds alive & kicking na je eerste solo.
Ik moet er niet aan denken om in zo'n cockpit te zitten met veel
turbulentie.
Lijkt me geweldig als mama en Caroline je de lucht in zien gaan.
Wij moeten nog wat meer geduld hebben.
Fijne tijd samen,
Groetjes van ons alledrie,

Lily