dinsdag 23 september 2008

apache trail en D05

Jaaa, daar ben ik weer. Het weekend zit er dan finally op, haha. Gister stond dus de apache trail op het programma en dats telde niet teleur. Nou hadden we van andere mensen de tips ontvangen dat we aan de ''achterkant'' moesten beginnen, omdat het op die manier mooier moest zijn. Dit hield wel in dat we een hele omweg moesten maken om daar te komen. Enfin, eindelijk daar gekomen na een rit van ongeveer twee uur begon dus voor ons de apache trail! We hebben maar een auto gehuurd, omdat het toch soms vrij steile wegen zijn en ook onverhard. Verder waren we met 6 man, dus wat extra ruimte kan geen kwaad. Uitvinden wat de apache trail nou is? Hier is de link http://www.americansouthwest.net/arizona/apache_trail/ .

Ik heb mijn foto's online gezet, die zijn dus met mijn toestel gemaakt, dus ikzelf sta er niet heel vaak op, maar binnenkort krijg ik ook de rest van de foto's, die zal ik er dan ook bijzetten.

Verder was het vanmorgen weer vroeg raak, om 3 uur ging de wekker weer en was het weer plannen geblazen. Vandaag bracht de wind ons naar Coolidge, een klein veldje hier in de buurt. Er stond daarzo nog en oude DC-7 in goede staat, wie ben ik dan om mijn kistje niet ernaast te zetten! nou de foto's staan ook online.

De webalbums zijn te vinden op http://picasaweb.google.com/maarten.sibon Daar staan nu dus twee albums, gewoon erop klikken en de foto's aanschouwen. Ik zal van tijd tot tijd wel nieuwe foto's erop zetten, en dat zal ik hier dan wel zeggen. Nou ik geloof dat eindelijk iedereen terug is van het vliegveld, tijd voor een vette hap.

groeten uit arizona

4 opmerkingen:

Unknown zei

Het is bij jou wel een en al vliegen he. Is het niet in een pipercupje dan wel in een fullsize hoerensloep.

Jongen, ik loop vanachter mijn computertje met zicht op de hyundai van de nuren groen aan van jaloezie...

Niettemin hoop ik dat je blijft genieten van elke minuut. Maak er iets moois van en blijf er zo lekker leesbaar over schrijven!

Groeten,

Paul

Unknown zei

Dat nuren moet dus buren zijn... Die Hyundai blijft helaas hetzelfde!

Anoniem zei

Wat mooi!!!
Hier schieten mijn woorden te kort.
Geweldig dat je dit "nebenbei" mee kunt pikken.
En...ook fijn voor ons. Wij genieten mee.
Enjoy life en ga zo door,

Liefs,
Lily

Anoniem zei

Hoi Maarten,
Ben je nog apaches tegengekomen of heb je nog mocasins gevonden langs de trail dan wel paardenhoeven/vijgen??? Lijkt me echt geweldig om te rijden dan wel.
Groetjes