zondag 7 september 2008

update

het is hier nu weekend en dus heb ik wat meer tijd om hier wat te plaatsen. Het is hier zoals gewoonlijk lekker weer De planning is oom vandaag te gaan tuben, dat is dat je met een band een of andere rivier gaat afdobberen, schijnt heel relaxed te zijn, dus moet ik dat eens uitchecken.

Verder is het eten hier zoals je in de films ziet, alleen maar fast food tenten, en heel goedkoop ook. Al het frisdrank is met een free refill, dus als je een keer een cola voor een dollar ofzo koopt, kan je onbeperkt bijvullen. Je hoort al dat ik hier nog niet echt gekookt heb, gaat ook niet echt sinds we hier in het hotel alleen maar een magnetron hebben. Elke middag eten we bij subway, dus dat is nog niet gaan vervelen.

Ook hebben we een nieuwe auto gokocht met zn vieren. Je moet hier een auto hebben, anders kan je helemaal nergens komen. Maar goed als je toch hier bent, waarom zou je dan niet gelijk een vette auto kopen? Dus dat hebben we ook gedaan. Het is een cadillac deville uit 1998 geworden. Alles werkt automatisch in die auto, hij heeft een boordcomputer die echt alles kan. Hij heeft 275 pktjes, maar weegt verder ook wel 2350 kilo, ligt dus als een blok op de weg. Hier dan maar wat fotootjes.






ik ga me nu maar eens klaarmaken om te gaan tuben
tot volgende keer!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe lang zal die wit blijven....

Anoniem zei

Hallo Maarten,
What a CAR!!!
Ik zie je al scheuren of moet je juist statig rijden in zo'n bolide?
Ik begrijp dat het leven aldaar nog niet zo slecht is, maar je mocht toch zeker wel eentje drinken op Miko's verjaardag?
Wij hebben hem hier goed naar z'n achttiende gefeest en er wat meer op zijn gezondheid gedronken.
Greetz uit Geleen,
Lily

Anoniem zei

heyy maart!
Vette bak! haha nou daar wil ik strx ook wel een rondje in cruizzzenn!

Kuss je zussie