donderdag 18 september 2008

heeeeeel kort

even een heel kort berichtje, omdat we zo naar de amerikaanse thai gaan eten. Ik heb even wat fotootjes bij elkaar geraapt en gejat van andere mensen, omdat ik even te lui was om ze zelf te maken. Hier kun je dan zien waar ik woon, foto's van binnen zijn niet echt goed gelukt, maar met klachten moet je maar bij mn roommate zijn :P

De woonkamer
andere kant woonkamer en bureau van bert
Buitenaanzicht, rechtsbovenin zit ie dan, huisje 2012
onze tukhut, raad welk bed van mij is.... Je ziet ook een stukje van mijn bureau
uiteraard wordt er gebbq't met dit weer

Nou ik moet nu echt gaan, ciaociao

1 opmerking:

Anoniem zei

Wij gaan er vanuit dat het mooi opgemaakte bed van jou is!!.. Toch??..
Haha leuk die foto's Tja en als je het niet zo vaak kan drinken moet je er maar wat meer naar kijken...
Kuss