donderdag 4 september 2008

wachten....

Nou nog maar even een berichtje uit het zonnige Arizona. We hebben nu twee dagen school gehad en die staan momenteel nog in het teken van de introductie, wat we hier zoal kunnen doen (en niet mogen doen, zoals drinken…), welke dieren we voor uit mogen kijken en dingen over veiligheid. Maar het grootste gedeelte van de dag wachten we op de volgende briefing, zo besteed je op een dag meer tijd een wachten dan aan daadwerkelijk nuttige dingen. Tussen de middag gaa we dan even een broodje eten bij de subway en daarna is het natuurlijk weer wachten geblazen. Verder hebben we ook te horen gekregen dat we ook nog wat vertraging hebben en dus volgende week waarschijnlijk niet de eerste vluchten zullen maken, het schijnt hier allemaal qua planning en communicatie niet helemaal geweldig te gaan, dus het is maar afwachten voordat ik daadwerkelijk ga vliegen.
Ik ga maar eens kijken of die jacuzzi hier te pruimen is. ciao.

4 opmerkingen:

Jacqueline zei

Goedemorgen...?
Ik neem aan dat je wel weet hoe je die wachttijden door moet komen, toch? Het weekend is toch ook in zicht en ik weet al wel hoe je dat door brengt of heb je daar geen tijd voor dan?
Hebben ze trouwens in die jacuzzi de verwarming uitgeschakeld of stoom je dan helemaal op?
Groetjes

Unknown zei

Mijn tip voor de dag: pak een goed boek!

Groeten,

Harrie S.

blogger zei

heyy broertje!!
Hoe is het in het zonnige Arizona?
Vermaakt je vast prima!
Nou ik ben erg benieuwd dus hou ons maar goed op de hoogte!
kusss van je zussie

Anoniem zei

Hoi Maarten.
N.a.v. jouw mail wil ik even uitproberen hoe deze vorm van een reactie achterlaten werkt...
Groetjes, Jacqueline